Heineken is al een aantal jaren de vaste partner voor Kampong. Het merk staat voor alle waarden die Kampong ook ademt: genieten van het leven op een bewuste manier, passie voor kwaliteit en respect voor mens en planeet.
Duurzaam zonder krat en glas
Omdat de wereld snel verandert is de samenwerking met Heineken door Nummer Veertien en Kampong herijkt. Vanuit duurzaamheid maar ook omdat onze eerste teams op een steeds hoger niveau gaan acteren met meer eisen van KNVB en KNHB gaan we steeds meer over op tapbier en zullen krat en glas binnenkort verdwijnen. Daarbij komen er ook nieuwe regels op Single Use Plastic die nieuwe uitdagingen met zich meebrengen. Samen met Heineken gaan we deze graag aan.
Meer zichtbaarheid Heineken 0.0
Onderdeel van de nieuwe overeenkomst is dat Heineken ook meer gaat bijdragen aan zichtbaarheid en aan de cultuur van de vereniging. Voor zichtbaarheid worden naast de uitingen met 0.0 op het voetbalveld en de squash baan, de wand in het clubhuis en de buitenbar ook het hockeyveld toegevoegd. Verenigingsfeesten als de playbackshow en het eindfeest zullen door Heineken worden gesponsord en de Business Club gaat een bezoek aan de Heineken brouwerij brengen.
Bier prijzen gelijk
Ondanks de enorm gestegen kosten van de grondstoffen en gestegen accijnzen in januari zijn de bierprijzen dit jaar bij Nummer Veertien en Kampong niet verhoogd. Bovendien gaan we meer inzetten op gezond, er zal meer aandacht zijn voor 0.0 bier. Ook Heineken vindt dit belangrijk en kent voor alle grote merken binnen haar portfolio een alcoholvrije variant. Zeker nu de smaak van 0.0 volledig op niveau is, is het belangrijk om iedereen altijd een keuze te geven om verantwoord te genieten van bier.
Zo stimuleren we sporten in een gezonde omgeving, ook de nieuwe biertafel in het clubhuis straalt dit elan uit. We kijken uit naar intensieve voortzetting van de jarenlange samenwerking tussen Heineken en Kampong.